Załóż konto | Zaloguj

Pani szuka pana Podkarpackie

02 wrz 14:39

Poznam uczciwego mężczyznę który myśli rozsądnie o życiu .Mam 42 lata brunetka szczupła . Jestem kobietą po ...

Pani szuka pana
02 wrz 14:39
01 wrz 11:53

ten anons bedzie inny niz wszystkie =szczery i przemyslany=nie obiecuje ,ze bedziemy sie rozbijali po lokalach i hotelach ...

Pani szuka pana
01 wrz 11:53
27 sie 17:23

Hej. Mam 23lata i chciała bym poznać fajniego szczerego chłopaka z poczuciem humoru myślącym o poważnym związku. ...

Pani szuka pana
27 sie 17:23
25 sie 10:37

Jestem Sylwia. Mam 23lata szukam chłopaka do stałego związku miłego z poczuciem humoru z okolic rzeszowa

Pani szuka pana
25 sie 10:37
18 sie 08:30

Witam jestem wesoła 25latka poszukuje milego dyskretnego pana Więcej informacji na e mail

Pani szuka pana
18 sie 08:30
10 sie 11:10

Atrakcyjna 38 latka rozczarowana dotychczasowym związkiem szuka przyjaciela.

Pani szuka pana
10 sie 11:10
10 sie 04:54

Ładna, miła, po 40 ce pozna przystojnego pana, miłe spędzenie chwil razem, wolnego.

Pani szuka pana
10 sie 04:54
08 sie 23:11

Ładna, zadbana 30 kilkuletnia dziewczyna poszukuje na tym portalu miłego egzotycznego chłopaka w dosłownym tego słowa ...

Pani szuka pana
08 sie 23:11
03 sie 14:21

Cześć szukam faceta w wieku 19-26 lat w wiadomym celu . Pisać być może to właśnie do cb napisze :) ps. nie zapomnij ...

Pani szuka pana
03 sie 14:21
01 sie 23:01

Witam, poszukiwany mezczyzna w wieku 22-35 lat, dla ktorego nie jest problemem fakt, ze kobieta ma troche wiecej ciala od ...

Pani szuka pana
01 sie 23:01
01 sie 23:01

Tak jak jest napisane w tytule, nie należę do szczupłych kobiet. Nie wiem czy to powód do radości czy do płaczu. To ...

Pani szuka pana
01 sie 23:01
31 lip 21:14

Poznam miłego, inteligentnego, wysportowanego, zdrowego mężczyznę z wysoką kulturą osobistą na niezobowiązujące ...

Pani szuka pana
31 lip 21:14
29 lip 20:07

Mam 30 lat i chętnie poznam fajnego mężczyznę, który wie czego chce od życia (wiek nie gra roli, chociaż mam ...

Pani szuka pana
29 lip 20:07
28 lip 11:38

Cześć urlopik zaczynam od jutra, jestem młodą pielęgniarką. Jestem opalona i szczupła. Ty: do 40 lat zadbany bez ...

Pani szuka pana
28 lip 11:38
26 lip 15:13

uwaga oszustka.umawia sie , zachodzisz i jacy łysi goscie robia ci fotki i chca kase.

Pani szuka pana
26 lip 15:13
25 lip 22:11

Atrakcyjna blondynka 33 l. pozna miłego, atrakcyjnego, wysportowanego pana z wysoka kulturą osobistą z okolic Krosna w ...

Pani szuka pana
25 lip 22:11
16 lip 14:55
bez zobowiazan

witam szukam kobietki lub pary najlepij dluzszy uklad wiecej na maila

Pani szuka pana
16 lip 14:55
14 lip 12:17
mily pan po 40 + pilnie poszukiwany

mam 45 lat kilka zbednych kilogramow duzy fajny biust i poszukuje pana w wieku powyzej 40 lat niezaleznego finansowo do ...

Pani szuka pana
14 lip 12:17
11 lip 13:25
samotna po 30 pozna wolnego pana od 30 do 40 lat

jestem atrakcyjna kobieta o kragłych kształtach . chciałabym poznac pana o wysokiej kulturze osobistej , myslącym ...

Pani szuka pana
11 lip 13:25
09 lip 18:32
samotna szuka samotnego

Ładna, sexowna , atrakcyjna i samotna pani po 30 szuka wolnego , przystojnego meżczyzny z klasą od 30 do 40 lat o ...

Pani szuka pana
09 lip 18:32
01 lip 19:40
Atrakcyjna 25-latka pozna fajnego faceta

Atrakcyjna, 25-latka pozna fajnego faceta, który chce mieć ładną, zadbaną kobietę, z temperamentem, bez nałogów, ...

Pani szuka pana
01 lip 19:40
25 cze 08:25
hej

samotna panna porozmawia z panem ...wiadomy c...

Pani szuka pana
25 cze 08:25
24 cze 21:53
Konkretna Kasia

Singielka, pozna Pana z którym będzie mogła nawiązać mniej lub bardziej intymne relacje. Wiek Pana między 24, a 40 ...

Pani szuka pana
24 cze 21:53
23 cze 02:25
Goracy........Teraz....

Witam drogie Panie. Chetnie sie spotkam teraz lub pozniej(jutro) na wspolne igraszki.Ja 30 lat. Dobrze zbudowany /185 cm.wzr. ...

Pani szuka pana
23 cze 02:25
14 cze 20:23
wyrafinovana Rzeszów
wyrafinovana

JESTEM ZAWSZE SOBĄ Jako że jestem normalną dziewczyna, jak każdy mam 'dwie strony medalu'. Ze strony A jestem ...

Pani szuka pana
14 cze 20:23
10 cze 20:18
Szukam Pana

Jestem pełną pasji i chęci życia 28-letnią przemyślanką pragnącą w konsekwencji znaleźć miłość swojego życia ...

Pani szuka pana
10 cze 20:18
31 maj 07:21
oddam serce w dobre rece

witaj mam 30 lat jestem samotna mama poznam odpowiedzialnego faceta ktory tak jak ja jest samotny ,jesli masz od 30-37 lat i ...

Pani szuka pana
31 maj 07:21
30 maj 14:34
brunetka pozna pana

witam poznam pana w wieku 35-48 lat do milych spotkan,nie wysylam zdjec jesli jestes zdecydowany mnie poznac napisz ,a ...

Pani szuka pana
30 maj 14:34
28 maj 18:41
przyjażń

Jestem mężatką, kobietą 52- letnią, szukającą szczerego przyjaciela , mężczyzny otwartego, inteligentnego z ...

Pani szuka pana
28 maj 18:41
23 maj 21:05
Poznam

Poznam przyjaciela w wieku 40-45lat

Pani szuka pana
23 maj 21:05
21 maj 21:38
MIELEC/DĘBICA, ROPCZYCE, RZESZÓW, OKOLICE

Witam Was drogie Panie..:) Jestem młodym facetem:-) Nie szukam sponsoringu i nie sponsoruję ale mogę do Ciebie ...

Pani szuka pana
21 maj 21:38
06 maj 16:34
Szukam

Witam szukam dyskretnego kulturalnego pana w średnim wieku Więcej informacji przez email

Pani szuka pana
06 maj 16:34
03 maj 09:33
atrakcyjna 30latka szuka pana

Jestem atrakcyjna, inteligentna i wyksztalcona kobieta po 30. Poszukuje ...

Pani szuka pana
03 maj 09:33
30 kwi 17:54
Samiuteńka...

miła, 23letnie ładna brunetka pozna Pana wysokiego, powyzej 178 cm wzrostu, w wieku 25-40 lat, wolnego tylko kawalera ...

Pani szuka pana
30 kwi 17:54
09 kwi 13:08
romans

Powiem szczerze,mam ochote na dyskretny skok w bok,jestem samotna lecz nie sama 42lata i super laska ze mnie.Chce poznac ...

Pani szuka pana
09 kwi 13:08
02 kwi 07:29
poznajmy sie

Zostan moim dyskretnym przyjacielem,zadnej kasy i zobowiazan.Mieszkam w rzeszowie

Pani szuka pana
02 kwi 07:29
09 mar 20:26
do fajnego chłopaka:)

Szukam normalnego, fajnego chłopaka w wieku od 27 do 37 lat, myslącego poważnie o życie :)

Pani szuka pana
09 mar 20:26
08 mar 11:12
nie szuka milosci bo jej nie ma szukam aniola do zycia razem

witam jestem samotna mama na pocztek chciala bym poznac kogos do przyjazni jesli okaze sie ze jestes ok moze cos z tego ...

Pani szuka pana
08 mar 11:12
05 mar 21:13
Chwila.

UWAGA ! To wiec ja tak troche po swojemu. Powinnam zacząć od przedstawienia się ale to pozostanie na poczatku tajemnicą. ...

Pani szuka pana
05 mar 21:13
03 mar 19:49
pani szuka pana...? Rzeszów
pani szuka pana...?

Szukam kogoś z kim można oderwać się od ... wszystkiego przyziemnego:) Kogoś kto jest przede wszystkim kulturalny, ...

Pani szuka pana
03 mar 19:49
03 mar 00:21
Szukam młodego pana

Mąż za granicą, a ja czuję się samotna, może ktoś chciałby mnie odwiedzić?

Pani szuka pana
03 mar 00:21
02 mar 11:35
Piękna pani szuka pięknego pana :)

Jestem cudowną 30-letnia blondynką, która szuka cudownego faceta:) Jeśli spełniasz warunki :) i jakimś dziwnym trafem ...

Pani szuka pana
02 mar 11:35
26 lut 10:13
SŁODKA ;)

Masz dosc szarych dni? Napisz do mnie a odmienie Twoje szare zycie!

Pani szuka pana
26 lut 10:13
23 lut 12:57
PILNE!!

poszukuje pana 45+

Pani szuka pana
23 lut 12:57
19 lut 20:13
Trochę samotna

Szukam na spacery,do kina i łóżka.

Pani szuka pana
19 lut 20:13
14 lut 15:09
Spotkanie z młodą

Młoda atrakcyjna i ambitna młoda dziewczyna spotka sie z mężczyzną do lat 32, Ja mam 20 . Pisząc do mnie opisz się i ...

Pani szuka pana
14 lut 15:09
06 lut 09:35
samotna matka

jestem samotną kobietą w wieku 23 lat mam dwójkę małych dzieci mieszkam w niewodnej. poszukuje przyjaciela który z ...

Pani szuka pana
06 lut 09:35
30 sty 20:49
Poznam Pana

Szukam sympatycznego, inteligentnego mezczyzny, o spokojnym usposobieniu, mile widziany wysoki, ciemnowlosy Pan :) nie szukam ...

Pani szuka pana
30 sty 20:49
25 sty 11:03
szukam chlopaka

Tak jak napisałam w tytule szukam chłopaka w wieku 18-25 lat, z okolic Krosna-Sanoka-Leska. Nie chodzi jednak o przygode ...

Pani szuka pana
25 sty 11:03
20 sty 11:48
Brunetka, poszukuje na dłużej

Oczarować kobietę to prawdziwa sztuka. Nielicznym udaję się to osiągnąć. Większość jednak nie dochodzi do ...

Pani szuka pana
20 sty 11:48

Kategorie w Podkarpackim

  • Motoryzacja
  • Samochody
  • Motocykle i skutery
  • Inne pojazdy i maszyny
  • Części i akcesoria
  • Nieruchomości
  • Mieszkania
  • Domy
  • Działki i grunty
  • Stancje i pokoje
  • Noclegi i Kwatery
  • Inne nieruchomości
  • Praca
  • Dam pracę
  • Szukam pracy
  • Dom i ogród
  • Agd
  • Meble
  • Wyposażenie wnętrz
  • Sztuka i Antyki
  • Ogród
  • Narzędzia / Materiały budowlane
  • Elektronika
  • Audio i wideo
  • Sprzęt komputerowy
  • Konsole i gry
  • Telefony i akcesoria
  • Sprzęt fotograficzny
  • Dla dziecka
  • Ubranka
  • Wózki i Foteliki
  • Zabawki
  • Rowery i pojazdy
  • Pozostałe dla dzieci
  • Moda i Uroda
  • Ubrania
  • Moda ślubna i wieczorowa
  • Obuwie
  • Galanteria i dodatki
  • Biżuteria i Zegarki
  • Kosmetyki
  • Rozrywka i rekreacja
  • Książki i czasopisma
  • Sport
  • Bilety i imprezy
  • Instrumenty muzyczne
  • Hobby i kolekcje
  • Turystyka i wypoczynek
  • Zwierzęta
  • Psy
  • Koty
  • Rybki akwariowe
  • Pozostałe zwierzęta
  • Akcesoria i karmy
  • Różne
  • Oddam za darmo
  • Przyjmę za darmo
  • Pozostałe

Ogłoszenia zamieszczone w kategorii "Randki i przyjaciele"
są przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich.

Czy masz powyżej 18 lat i chcesz kontynuować?
Tak Nie