Załóż konto | Zaloguj

Pani szuka pana Podkarpackie

03 lut 10:42

Wyjątkowa, Bezprecedensowa, Bezprzykładna, Efemeryczna, Fenomenalna, Jednostkowa, Jedyna, Nadzwyczajna, Niesłychana, ...

Pani szuka pana
03 lut 10:42
02 lut 17:48

Mężatka 42 szuka dyskretnego przyjaciela w wieku 38-45 lat

Pani szuka pana
02 lut 17:48
28 sty 16:41

Miła sympatyczna lat 22 spotka się z miłym sympatyczynym zadbanym panem

Pani szuka pana
28 sty 16:41
28 sty 07:14

witam jestem 48 letnia puszysta kobieta poznam pana wolnego w przyblizonym wieku tylko interesuje mnie przyjazn z ...

Pani szuka pana
28 sty 07:14
24 sty 15:04

Pani po 40 pozna Pana.

Pani szuka pana
24 sty 15:04
20 sty 04:03

Atrakcyjna brunetka, bardzo zadbana, śliczna, czarująca z sexapilem lat 32 pozna miłego mężczyznę do stałego związku, ...

Pani szuka pana
20 sty 04:03
17 sty 16:14

Cześć. Jestem Aga lat 22l. Szukam chłopaka do stałego związku w wieku 22-25 najlepiej z okolic Dubiecka jeżeli jesteś ...

Pani szuka pana
17 sty 16:14
03 sty 12:48

Poznam uczciwego mężczyznę który myśli rozsądnie o życiu .Mam 42 lata brunetka szczupła . Jestem kobietą po ...

Pani szuka pana
03 sty 12:48
01 sty 20:50

Atrakcyjna blondynka w średnim wieku pozna sympatycznego mężczyznę. Jestem ciepłą i towarzyską osobą z poczuciem ...

Pani szuka pana
01 sty 20:50
28 gru 20:01

Mam 30 lat i chętnie poznam fajnego mężczyznę, który wie czego chce od życia (wiek nie gra roli, chociaż mam ...

Pani szuka pana
28 gru 20:01
28 gru 17:31

Hej witam jak w tytule szukam konkretnego i normalnego pana po 40 dziestce. Czekam na konkretne propozycje Mam 40+lat ...

Pani szuka pana
28 gru 17:31
25 gru 14:43

Szukam kogos z kim mozna na poczatek milo pogadac.

Pani szuka pana
25 gru 14:43
29 lis 21:33
Gdzie ci mężczyźni?

- Nie brzydcy - nie głupi - nie biedni Istniejecie? Poszukiwani wiek 38-44 :)

Pani szuka pana
29 lis 21:33
26 lis 09:36
.......................!!!!!!!!!!

Mam ochotę na dojrzałego faceta... jeśli masz więcej niż 50 lat:) czekam na Twoje wiadomości.

Pani szuka pana
26 lis 09:36
25 lis 21:34
Poznam pana do przyjaźni z Rzeszowa .

Kobieta na emeryturze lat 62 pozna pana , wlonego , zmotoryzowanego , w wieku od 55 do 65 lat , wesolego w celu miłego ...

Pani szuka pana
25 lis 21:34
25 lis 21:15
Poznam pana. Świlcza
Poznam pana.

Poznam pana wolnego kulturalnego , z Rzeszowa lub okolicy od 55 + do 65 lat , bez dużej nadwagi wwzrost 165cm. ...

Pani szuka pana
25 lis 21:15
24 lis 15:05
Szukam

Szukam Józefa Matwiejuka Arcitekta po PG

Pani szuka pana
24 lis 15:05
24 lis 07:29
Duchownego lub uduchowionego...

....pozna puszysta, wolna, dojrzała kobieta.

Pani szuka pana
24 lis 07:29
24 lis 07:29
Samotność to chwast - wyrwijmy go razem.

45 letnia, mocno pulchna kobieta, samotna matka szuka wolnego mężczyzny w podobnym wieku, który czuje się równie samotny ...

Pani szuka pana
24 lis 07:29
21 lis 23:48
poszukiwany mężczyzna!!!

Poznam sympatycznego, wykształconego pana o spokojnym usposobieniu, mile widziany wysoki, ciemnowlosy mężczyzna :) nie ...

Pani szuka pana
21 lis 23:48
19 lis 11:15
SZUKAM

Mam 46 lat, szukam przyjaciela w podobnym wieku. Jestem miłą, atrakcyjną, z poczuciem humoru kobietą.

Pani szuka pana
19 lis 11:15
18 lis 19:39
Szukam

Mam 46 lat, szukam przyjaciela w podobnym wieku. Jestem miłą, atrakcyjną, z poczuciem humoru kobietą.

Pani szuka pana
18 lis 19:39
15 lis 16:43
szukam FACETA

Jestem miłą atrakcyjną kobietką, poznam kulturalnego Pana w wieku 35;45 ze Stalowej, Tarnobrzegawc celu towarzyskim na ...

Pani szuka pana
15 lis 16:43
07 lis 20:01
szukam grupy meszczyzn

Szukam zagranej paczki męszczyzn do zabawy w kolejarza. Mam 29 lat, nie brzydka

Pani szuka pana
07 lis 20:01
25 paź 13:15
Szukam faceta do regularnych spotkań

Witajcie, szukam faceta do regularnych spotkań. Ja ustabilizowana zawodowo, niezależna finansowo. 27 Lat atletyczna budowa ...

Pani szuka pana
25 paź 13:15
13 paź 23:40
szukam chlopaka

Hej jestem dziewczyna. Blondynka dlugie włosy niebieskie oczy . bez nalogów ;) chetnie poszuka fajnego chłopaka takiego ...

Pani szuka pana
13 paź 23:40
12 paź 18:36
Starsza pani pozna pana

Samotna kobietna po rozwodzie zadbana elegancka w srednim wieku pozna pana od 60 do 65 lat ktory mysli na powaznie.Prosze ...

Pani szuka pana
12 paź 18:36
07 paź 01:08
Mężczyzny dojrzałego

Poznam mężczyznę w wieku 44-50 lat o ustabilizowanej sytuacji życiowej. Jestem super zgrabna, uśmiechnięta, ...

Pani szuka pana
07 paź 01:08
03 paź 17:32
Młoda, ładna i uśmiechnięta

Jestem młodą dziewczyną, mieszkam w Rzeszowie od niedawna Jestem otwarta, miła, podchodzę do życia pozytywnie. Proszę ...

Pani szuka pana
03 paź 17:32
30 wrz 09:25
Do pogadania

Mam 28 lat i chciałabym znaleźć kiedyś kogoś z kim będę mogła dzielić swoje życie,w tej chwili z różnych powodów ...

Pani szuka pana
30 wrz 09:25
25 wrz 18:23
szukam mezczyzny

Jestem 40latka ladna atrakcyjna szczupla inteligentna wesola lubiaca sie smiac pracujaca szukam kogos z kim moglabym stworzyc ...

Pani szuka pana
25 wrz 18:23
05 wrz 16:44
Samotna zapracowana

Witam. Nie liczę na poważny związek, ale liczę, że może znajdę tutaj kogoś ciekawego do rozmów i czegoś więcej. ...

Pani szuka pana
05 wrz 16:44
04 wrz 13:00
Ona 30 lat

Szukam związku partnerskiego/nie spotkań jednorazowych/szukam mężczyzny takiego jak ja samodzielnego, dojrzałego ...

Pani szuka pana
04 wrz 13:00
01 wrz 11:53
a moze jednak na przkor wszystkim

ten anons bedzie inny niz wszystkie =szczery i przemyslany=nie obiecuje ,ze bedziemy sie rozbijali po lokalach i hotelach ...

Pani szuka pana
01 wrz 11:53
27 sie 17:23
witam

Hej. Mam 23lata i chciała bym poznać fajniego szczerego chłopaka z poczuciem humoru myślącym o poważnym związku. ...

Pani szuka pana
27 sie 17:23
25 sie 10:37
Poznam

Jestem Sylwia. Mam 23lata szukam chłopaka do stałego związku miłego z poczuciem humoru z okolic rzeszowa

Pani szuka pana
25 sie 10:37
18 sie 08:30
Szukam

Witam jestem wesoła 25latka poszukuje milego dyskretnego pana Więcej informacji na e mail

Pani szuka pana
18 sie 08:30
10 sie 11:10
Szukam przyjaciela

Atrakcyjna 38 latka rozczarowana dotychczasowym związkiem szuka przyjaciela.

Pani szuka pana
10 sie 11:10
10 sie 04:54
Pani pozna Pana

Ładna, miła, po 40 ce pozna przystojnego pana, miłe spędzenie chwil razem, wolnego.

Pani szuka pana
10 sie 04:54
03 sie 14:21
SZUKAM!

Cześć szukam faceta w wieku 19-26 lat w wiadomym celu . Pisać być może to właśnie do cb napisze :) ps. nie zapomnij ...

Pani szuka pana
03 sie 14:21

Kategorie w Podkarpackim

  • Motoryzacja
  • Samochody
  • Motocykle i skutery
  • Inne pojazdy i maszyny
  • Części i akcesoria
  • Nieruchomości
  • Mieszkania
  • Domy
  • Działki i grunty
  • Stancje i pokoje
  • Noclegi i Kwatery
  • Inne nieruchomości
  • Praca
  • Dam pracę
  • Szukam pracy
  • Dom i ogród
  • Agd
  • Meble
  • Wyposażenie wnętrz
  • Sztuka i Antyki
  • Ogród
  • Narzędzia / Materiały budowlane
  • Elektronika
  • Audio i wideo
  • Sprzęt komputerowy
  • Konsole i gry
  • Telefony i akcesoria
  • Sprzęt fotograficzny
  • Dla dziecka
  • Ubranka
  • Wózki i Foteliki
  • Zabawki
  • Rowery i pojazdy
  • Pozostałe dla dzieci
  • Moda i Uroda
  • Ubrania
  • Moda ślubna i wieczorowa
  • Obuwie
  • Galanteria i dodatki
  • Biżuteria i Zegarki
  • Kosmetyki
  • Rozrywka i rekreacja
  • Książki i czasopisma
  • Sport
  • Bilety i imprezy
  • Instrumenty muzyczne
  • Hobby i kolekcje
  • Turystyka i wypoczynek
  • Zwierzęta
  • Psy
  • Koty
  • Rybki akwariowe
  • Pozostałe zwierzęta
  • Akcesoria i karmy
  • Różne
  • Oddam za darmo
  • Przyjmę za darmo
  • Pozostałe

Ogłoszenia zamieszczone w kategorii "Randki i przyjaciele"
są przeznaczone tylko dla osób pełnoletnich.

Czy masz powyżej 18 lat i chcesz kontynuować?
Tak Nie